Search

31st MRTA
Found 33 items
Video of Corporate Culture MRTA. Video of Corporate Culture MRTA.
Event Event
Corporate Culture "RAPID" Corporate Culture "RAPID"
Responsibility to Stakeholder         ในปี 2565 รฟม. ได้มีการจัดทำแผนยุทธศาสตร์ด้านการมุ่งเน้นผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย ประจำปี 2565 – 2570 (ฉบับปรับปรุงปีงบประมาณ 2567) ศึกษาและเรียนรู้ผู้มีส่วนได้ส่วนเสียและลูกค้าทั้งในปัจจุบันและอนาคต นำไปสู่การตอบสนองต่อความต้องการและความคาดหวังของผู้มีส่วนได้ส่วนเสียและลูกค้าทุกกลุ่ม สร้างโอกาสใหม่ทางการตลาด และสร้างผลกระทบในเชิงบวก.....
Regulatory Agencies and Government Sectors Regulatory Agencies and Government Sectors
MRTA Staff Group MRTA Staff Group
Customer Group Customer Group
Community Groups, Civil society Community Groups, Civil society
Alliances, Partners, Suppliers Alliances, Partners, Suppliers
Media Group Media Group
Competitors Competitors
Financial Group Financial Group

Relevant Agency Links

View All