Vision of MRTA
Elevate urbanization within the transportation network and create innovation for a sustainable future
A
A
A
A
Normal font size
A
Small font size
A
Normal font size
A
Large font size
English
ภาษาไทย
English
searchButton
About MRTA
About MRTA
Mrta History
Good Corporate Governance
Risk Management
Core Value and Culture
Organization Chart
Personnel
Board of Directors
Management Team
MRTA Head of Directors
MRTA Head of Governors
Annual Reports
Sustainability Report
Objective Plan
Corporate Plan Fiscal Years 2023-2027
Human Capital Management Strategic Plan
Innovation Management Master Plan
Strategic Sustainability Development and Social and Environmental Responsibility
Responsibility to Stakeholders
MRTA Policy
Knowledge Management Policy
Human Resources Management Policy
Corporate Governance, Risk Management and Compliance (GRC)
Fair Competition Policies and Practices
Digital Governance Policy
MRTA Innovation Management Policy
Green Office Policy
Complaint Management Policy
Customer Service Charter and Service Standard
News
News
Announcement
Corporate Affairs
Career
Announcements
Procurement
Video MRTA
HRD WEBSITE
JoinWithMRTA
MRTA Internal Audit
MRTA Internal Audit News
Internal Audit Board Structure
Introduce Department
Internal Audit Personnel
Internal Audit Policy
Annual Audit Plan
Complain Manual
Internal Audit Contact
Internal Audit Complaint
Services
Parking Services
Chaloem Ratchamongkhon Line
Chalong Ratchadham Line
Green Line Mo Chit - Saphan Mai - Khu Khot
Green Line Bearing - Samut Prakan
ORG Line
Customer Relations Activities News
Satisfaction Survey Report
Chalong Ratchadham Line
Chaloem Ratchamongkhon Line
MRT Yellow Line
MRT Pink Line
Promotion
MRT Project
Bangkok
Opening
Chaloem Ratchamongkhon Line (BLUE LINE)
Chalong Ratchadham Line (THE PURPLE LINE)
Green Line
Yellow Line
Pink Line
Ongoing Projects
Purple Line
Orange Line
Brown Line
Pink Line Extension Si Rat - Muang Thong Thani
Regional Major Cities
Phuket Mass Transit System Phase 1 : Phuket International Airport – Chalong Section
Chiang Mai Mass Transit Project (Red Line)
Nakhon Ratchasima Mass Transit Project (Green Line)
Phitsanulok Mass Transit Project (Red Line)
MRT Civil Work Progress
Environmental Operations
Ticket Information
Ticket Type
Ticket Transaction
Fares
Conditions
Press Release
Publication
Magazine Life & Metro
Satisfaction Survey Report
Rental Area
Newsletter
Brochures and Videos
MRTA Contact Form
e-Services
ITA
searchButton
search
searchButton
English
ภาษาไทย
English
Home
Services
Customer Relations Activities News
Customer Relations Activities News
19 Oct. 67
รฟม. คว้ารางวัล Best Transportation Influencer Campaign สาขา Brand and Agency Awards จากเวทีประกาศรางวัล “อินฟลูเอนเซอร์แห่งปี” Thailand Influencer Awards 2024 ต่อเนื่องเป็นปีที่ 2
30 Sep. 67
กิจกรรมลูกค้าสัมพันธ์ MRTA Collect & Ride
24 Sep. 67
“Happy Retirement Day with MRTA 2024”
06 Aug. 67
รฟม. จัดกิจกรรม “จอดคุ้ม ฉลอง 32 ปี ”
27 Jun. 67
รฟม. จัดกิจกรรมลูกค้าสัมพันธ์ Customer Care Day 2024 ในคอนเซ็ป MRTA : Just the way You Are สนับสนุนทุกความเป็นตัวคุณและสนับสนุนการเดินทางด้วยรถไฟฟ้า MRT
27 Mar. 67
“จอดปุ๊บ รับปั๊บ” ฟรี! ค่าเดินทาง MRT 200 บาท
20 Mar. 67
รฟม. ร่วมกับ คณะนิเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ จัดกิจกรรม “MRTA Challenge เฟ้นหาครีเอเตอร์หน้าใหม่” ส่งเสริมทักษะการผลิตสื่อให้กลุ่มวัย Gen Z
04 Jan. 67
MRTA targets First Jobber group, organizing activity “MRTA x Campus Day” to give MRT PLUS to new graduates from 3 universities for promoting travel by MRT
27 Dec. 66
กิจกรรมลูกค้าสัมพันธ์ “MRTA Surprise Day” เทศกาลคริสต์มาส 2023
19 Dec. 66
รฟม. จัดกิจกรรม MRTA x Campus Day มอบบัตรโดยสาร MRT Plus แก่นักศึกษาจบใหม่ส่งเสริมการเดินทางด้วยรถไฟฟ้า
01 Nov. 66
รฟม. นำคณะกลุ่มศิลปินบุคคลออทิสติกผู้มีความสามารถพิเศษด้านศิลปะ หรือ ARTSTORY BY AUTISTIC THAI เข้าเยี่ยมชมสถานี และโดยสารรถไฟฟ้า MRT สายสีม่วง
16 Oct. 66
รฟม. จัดกิจกรรมลูกค้าสัมพันธ์ MRTA Exclusive Trip พาลูกค้านั่งรถไฟฟ้า MRT สักการะสิ่งศักดิ์สิทธิ์จังหวัดนนทบุรี
‹
1
2
›
Relevant Agency Links
View All
searchtoTop
This website uses cookies to increase your experience. They were placed on your browser when you launched this website. You can read more detail by
Cookie Policy
Accept